recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garanti direkte ved LG uden kvittering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garanti direkte ved LG uden kvittering?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Varen er ikke stjålet, har selv været med ved købet. Jeg er blot gode erfaringer med diverse producenter som yder garanti baseret på serienummeret som f.eks. logitech, WD og Lenovo, hvorfor jeg håbede LG havde samme.

Uden kvittering? Det synes jeg faktisk ikke helt er i orden, hvis det er rigtigt. Jeg har aldrig oplevet andet end at producenterne forlanger dokumentation.

Egentlig ville jeg til at brokke mig over den butik der ikke vil skaffe en kopi af kvitteringen til køberen, men det kan selvfølgelig være købt i et supermarked, uden at kundens navn er blevet registreret. Men stadigvæk, så skal man ikke nødvendigvis bruge kvitteringen, blot man kan påvise at købet er blevet foretaget.

Jep. Det er uden kvittering. :-)

Det er sådan det hænger sammen, hvorfor det ikke er muligt at genskaffe kvittering.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu