recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flimmer på Panasonic G20 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlimmer på Panasonic G20 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TGSC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2011
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Flimmer på Panasonic G20 ?
    Sendt: 28-Maj-2011 kl. 14:39
Jeg har set på en Panasonic G20. Der var tydeligt flimmer på TV-kanaler, bl.a DR HD, og i visse skærmmenuer som den hvor 3 måder for medieafspilning vises.
Der var ikke noget at bemærke ved film fra skiver.
Er det almindeligt?
Kan det skyldes 24p film-indstilling, dårlige antenneforhold eller måske noget tredje?
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Point: 456
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 20:32
Hvis det er udbredt ved lyse scener kan det skyldes PWM støj som er en del af de negative  ting ved plasma. Det er dog de færreste der bliver generet af det, men der kan desværre ikke gøres noget ved probleme.

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er det du har set, eller det har været et dårligt signal. Men det er en mulighed.

Redigeret af Preps - 12-Juli-2011 kl. 21:42
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 21:05

Der var tydeligt flimmer på TV-kanaler, bl.a DR HD. Pixelering. Det skyldes dårlig modtagelse.

Bedre forklaring af problemet vil være en hjælp. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu