|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tvest ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 17-Juni-2011 kl. 15:50 |
|
Hej Alle
Så skete det ikke forventede mit panasonic 42pz85(fra marts 2008) kunne ikke tænde fra stand by og blinkede en fejlkode (10 gange).
Det er sendt på panasonic center og testet, fin service med låne tv., men det koster ca. 4000 kr. for rep.
Har skrevet på support.dk@eu.panasonic.com, for at spørge om det er normalt/kendt fejl, men de kan kun henvise til forhandler/servicecenter.
Jeg ved godt at reklamamationen er udløbet, men synes det er dårligt et tv i mellemklassen ikke holder længere.
Hvad synes I om levetiden?
Skal jeg forsøge mig hos forhandleren?
vh
Tommy
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Levetiden afhænger vel også af hvor meget du har brugt det? Hvis det er tændt fra morgen til aften så vil du jo hurtigere slide dit tv op end en der kun bruger det få timer om dagen.
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|
Surt
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
|
At den nok er lige lovligt kort, men med de priser der er på tv, så holder de altså ikke særligt længe.... Klaus |
||
![]() |
||
tvest ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Forhandleren har foreløbig ikke svaret. Men fandt ud af at jeg på min indbosforsikring var dækket af elskade. Så nu bliver det repareret med en udgift på selvrisikoen = 1700 kr. Og holder forhåbentlig som et sædvanligt pana tv.
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Det var da en voldsom selvrisiko, hvis jeg skulle vælte faldskærmen på gulvet eller noget lignende så er min selvrisiko vist kun 500kr og er ellers ikke nogen vildt dyr forsikring.
Men godt at du fik problemet løst, egentligt lidt utroligt at de stadigvæk har reservedele liggende. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
"Utroligt" ligefrem? Jeg synes det er "utroligt", hver gang jeg hører om større producenter der IKKE har reservedele til 10 år gamle produkter. Men det er desværre ved at være standarden, og jeg kan kun holde med Klaus og sige at det er effekten af et evigt stigende pris-pres. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nu er vi begyndt at se togsæt [til DSB] hvor der ikke kan skaffes reservedele selv om kun halvdelen af togene er leveret (man skulle tro at det var løgn, men...), så laveste købspris er nok vejen frem. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
|
Er du tosset, er du klar over hvad det koster?
Hmmm, tjah, man ligger som man har redt. Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg fået en mail fra forhandleren. De vil ikke selv gøre noget, da det er uden for garanti og de har tjekket med panasonic og der er ikke nogle generelle fejl på modellen. Nu glæder jeg mig bare til at få det hjem ... har et pana 26" låne tv
Tak for kommentarerne :-) God Sct. Hans aften
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |