recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆÆÆÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆÆÆÆLP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rune k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆÆÆÆLP
    Sendt: 18-December-2004 kl. 00:09
Nu har jeg prøvet flere programmer at lave backup af mine dvder men når jeg afspiller dem på min dvd i stuen laver den ophold mange steder, men er det så filmen eller min afspiller der er galt med og findes der en mulighed for at se om det er filmen der er galt med
Til top
Rudbeck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2004 kl. 08:39

1) Hvis din dvd afspiller i stuen er en "kinadåse", kan det være årsagen, men ikke nødvendigvis.

2) Prøv at tage din backup med til venner/bekendte og afspil den på deres dvd afspiller. Hvis den ikke laver ophold på deres maskine, så er det din afspiller, den er gal med.

Til top
Rune k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2004 kl. 08:50
det er en denver den er ca 4 år gammel fik at vide af en at de skulle kunne tage jpeg for at kunne afspille dem er det sandt
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2004 kl. 11:32

Hej Rune,

Jeg tror det er dine medier den er gal med. Mange afspillere kan have det problematisk med at aflæse visse fabrikater af DVD medier. Du kan være heldig at andre brugere af Denver afspilleren har skrevet deres erfaringer med medier på videohelp.

Alternativt kan du forsøge at brænde ved lavere hastighed (men jeg vil under alle omstændigheder foreslå at du finder et andet mærke som din afspiller har det lettere ved at afspille).

Forstår iøvrigt ikke din sidste bemærkning om JPEG afspilning og sammenhængen med dine problemer. Mener du at dine problemer med at afspille film DVD (DVD Video) kan hænge sammen med om afspilleren kan vise JPEG billeder?!? (det har ingen relevans!)

/Lars

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu