|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rune k ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2004 kl. 16:24 |
Hej er der nogen der ved hvordan man ligger divx film ned på en dvd så man kan se den i en normal dvdafspiller
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Rune, Det kan være en langhåret process, med en masse forskellige værktøjer involveret. Dog findes et gratis, simpelt værktøj som gør det hele for dig - DIKO (det ser ud til at siderne ikke er oppe lige pt., hent evt. DIKO her. Mere om DIKO findes også på videohelp - find deres guide her). /Lars |
|
![]() |
|
skt per ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
nero recode er vejen. /per |
|
![]() |
|
Rune k ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
jeg har prøvet med virtualdub men er de andre programmer letter at ligge undertekst ind med
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Ja, uden sammenligning. DIKO læser de mest benyttede sub og srt formater, og du vælger om underteksten skal 'fastbrændes' i billedet eller vælges med fjernbetjeningen (jeg ved ikke hvorfor man ville vælge det første). Desuden klarer den NTSC og PAL konverteringer uden problemer. /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars nu har jeg prøvet det program men det virker stadig ikke og har gjort nøjagtigt som der står beskrevet den fylder ca 1 cm på dvd skiven
|
|
![]() |
|
icqnurse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Plejer bare at bruge Nerovision expres, men jeg er heller ikke voldsomt kræsen.
Redigeret af icqnurse |
|
![]() |
|
Ulla ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har også brugt NeroVision Express. Den var nem at finde ud af og virker upåklagelig, hvis man ellers har plads nok på sin HD.
|
|
Venlig hilsen Ulla
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rune, Er der noget billede i det færdige resultat?!? (det kunne lyde som om det kun er lydsporet der er blevet konverteret). Muligvis ligger der en .mpv eller .mpg fil i det temporære bibliotek (prøv at åbne den, der står muligvis en tekst om hvad der er gået galt). Den mest almindelige fejl, er at det codec der er anvendt, ikke understøtter Video for Windows afkodning. Derfor, prøv at sætte hak i feltet 'DirectShow' under tilføjelse af filmen til konvertering (det foråsager at ALT der kan vises med Windows Mediaplayer kan konverteres - tilgengæld bliver billedet marginalt dårligere, og afkodnngs-tiden lidt længere). /Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |