|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 12-November-2004 kl. 12:10 |
jeg skal bruge noget software der kan lave DVD skiver med alm data på... for det Nero burning rom er da noget være lort.. kan ikke engang installere det fra den skive der kom med brænderen
![]() |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Det kan jo være at den cd du har fået med ikke duer, for du får ikke noget bedre end Nero Burn du kan jo prøve at hente en ny her http://www.ahead.de/en/index.html
Redigeret af klander |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Hej Mikker. Jeg kan anbefale Instant CD/DVD jeg har det som medfølgende min Pioneer DVD brænder jeg har dog ikke prøvet med data men det skulle ikke være noget problem. /Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |