recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt lydsystem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt lydsystem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lima Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lima Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt lydsystem
    Sendt: 15-April-2015 kl. 19:31
Hejsa

Jeg står og overvejer at investere i noget lyd til tv'et, da lydkilden lige pt. kommer direkte fra fladskærmen. Jeg bevæger mig dog her ind på et områder jeg intet ved noget om, så søger derfor noget hjælp.

Højttalerne må ikke være store, da min bedre halvdel er meget skeptisk overfor sådan nogle og synes lyden i tv'et er mere end rigeligt.

Jeg har ikke behov for at de kan spille musik, da vi allerede har et sonos play5 anlæg stående.

Lyden skal kunne reguleres på tv'ets fjernbetjening, da jeg ikke orker flere af disse.

Jeg har selv overvejet en soundbar eller 2 stereo højttalere, da stuen er af begrænset størrelse og jeg tænker at surround bliver for voldsomt, med så mange højttalere.

Mit budget ligger omkring 10.000 kr. (Kan hæves til max 15.000, hvis det rigtige system koster over 10.).

Håber I kan hjælpe mig med at finde et system og gerne komme med konkrete bud.Jeg har selv kigget en del på Sonos soundbaren, som jeg kan se fås til omkring 10.000, men kunne jo ske der er bedre systemer derude. 

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Thomas

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu