|
Ny Peerless 3" fuldtone enhed |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 11:33 |
Hej
Jej skal have skiftet en 3" Tymphany Peerless fuldtone enhed i en xtz computer højtaler. Jeg har fundet en Hollandsk forhandler, der har den. Kan det passe at den ikke kan købes i DK, når den nu er et dansk produkt? Og bør jeg skifte dem i begge højtalere? Den skal skiftes fordi den er blevet trykket ind. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm kan se det ligger i Videbæk. Og jeg har et ærindede i nærheden i morgen. Gad vide om man kan købe direkte derude?
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Dansk produkt, det er vidst så meget sagt.....udviklet i Danmark og Indien og produceret i Kina....
Det er vel ikke en af disse her: http://frequence.dk/hifi/15-vifa-peerless/ Klaus |
|
![]() |
|
Tak. Det ser ud til at de har dem. Jeg var alt for fokuseret på tommer mål i stedet for mm, i min første søgning. Bør jeg skifte dem begge?
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Hvis du skifter til en af eksakt samme model, behøves du kun at skifte den ene. De er næppe matchede dem der sidder deri i forvejen.....
Klaus |
|
![]() |
|
Tak
|
|
|
![]() |
|
Så virker højtaleren igen
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |