|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() Sendt: 21-December-2004 kl. 20:14 |
Findes der nogle programmer, gerne gratis, hvor man kan oversætte tekster man selv har skrevet, f.eks. fra dansk til engelsk eller omvendt.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
BjarneDS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Der er en del sprog at vælge mellem, dog ikke dansk. Men pas på med automatiske oversættelser, de fleste har vist set afskrækkende eksempler i form af uforståelige manualer... |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Copyright ~ Copyhøjre /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
Findes der "professionelle" programmer, der gør det mere rigtigt end internetprogrammerne? Dem, der oversætter bøger gør det vel ikke manuelt? |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm., duer ikke - jeg kan ikke bruge det når jeg ikke kan oversætte fra dansk til engelsk. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
piloten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Hej Thorvald Her er noget du måske kan bruge: http://translation.langenberg.com/. PS: Du har endnu en stor stjerne hos mig, da du var primus motor i JVC indkøbet. Efter en opgradering kører den som en drøm. Livebuffer er et hit!!! |
|
Med venlig hilsen
Piloten Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Piloten! Dit tip var ret godt, jeg fik oversat en tekst (fordi jeg vil sende en e-mail til JVC, Panasonic, Pioneer, Philips, Sony, Toshiba og Hitachi for at få information om deres forskellige DVD+HDD optagere, i forbindelse med at jeg måske vil skrive en hjemmeside. Og nogle af disse kan jeg kun skrive til internationalt - f.eks. Toshiba). Den oversatte tekst skulle ganske vist rettes noget til, men det var da lettere end at skulle starte helt forfra. Tak for de pæne ord - min DR-MH30 har endnu ikke været inde til opdatering, men det kommer den nok efter nytår. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |