|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Sådan er coveret ikke, det ligner det fra de andre lande. Lejede filmen i blockbuster i går. |
||
![]() |
||
1967Henrik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
|
Hej Jeg har købet denne i Merlin: Front og bag er alt på Dansk. mvh Henrik P.s. Ja billedkvaliteten er vist ikke den bedste på de up-loaded foto, sorry Redigeret af 1967Henrik - 17-Januar-2008 kl. 10:45 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
det er da heldigt at det ikke er det cover. det er underligt at der er flere af internet butikkerne som viser netop det grimme cover. |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Hej Henrik. Tak for billederne anyway. Jeg har lige været nede rundt i nogle Blockbustere og tjekke det ud selv, jeg fandt den faktisk i en BB på jagtvej. Noget der undrede mig utroligt meget var dog at der tilsyneladende kun var plads til én disc! Altså der var ikke en disc holder i begge sider af coveret indvendigt. For jeg ved jo at UK versionen er 2-disc. Mærkeligt.. Men jeg ved at BB altid tager deres film ud af plomberingen (til min store irretation) og sætter dem på hylden uden discs i, så måske måske kunne BB have kopieret coveret og sat en generic æske på hylden i stedet? Det lyder bare også urealistisk, så jeg ved det faktisk ikke. Men jeg kan da ikke forestille mig at der skulle være to forskellige "30 anniversary ultimate editions" i DK
![]() Den danske mangler muligvis kun én ting ift. den engelske udgivelse, som også er årsagen til UK-æskens noget bredere tykkelse; sådan en slags fysisk ekstra materiale, jeg ved ikke om det er billedkort i flotte farver med masser af info, en plakat eller hvad det er, men der er i hvert fald noget andet end filmen i æsken når man ser det fra siden. Måske lunddal ved hvad der er I hvis han har filmen? ![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
|
Den du så i BB var måske lejeudgaven?
UK udgaven indeholder en oversigt over forskellene i de tre udgaver samt en bog med en masse billeder og en smule tekst. |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Ok.. det tror jeg nok jeg overlever. Går efter den danske udgivelse tror tror, selvom den engelske godt nok også er flot lavet.
Ok mysterium løst, case closed ![]() PS: Og ja det må have været lejeudgaven jeg har haft fat i ![]() Redigeret af Gaco - 17-Januar-2008 kl. 19:11 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |