Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Simon R.
Guld medlem
Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 824
|
Sendt: 12-November-2007 kl. 17:41 |
Den er blevet yderligere forsinket fra Toshiba (tror ikke DirectSale er nogle af de første der lige har fået fra første batch...), så jeg skal nok vente et par uger endnu.
|
 |
Balduric
Bruger
Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 91
|
Sendt: 13-November-2007 kl. 18:32 |
Okay.. surt. Men læste godt på et en anden side at de ville være forsinket. Kan bare ikke huske hvor :)
|
 |
vasen
Bruger
Oprettet: 12-April-2005
Point: 185
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 15:58 |
JEg er lidt spændt på hvordan du får de ekstra 5 film. De ligger ikke i pakken , da man skal indsende en "request" til "toshiba" ..Og alle dem jeg nu har kigget på er lande specifikke, dvs, du kan KUN få filmene hvis du f.eks bor i Holland i dette tilfælde. DK versionen gælder åbenbart kun HD-DVD drevet til X-Box 360:
http://www.hddvdeurope.com/
Har sendt en forespørgsel til den mailadresse der kommer på formularen for at høre om det ikke også gælder standalone spillerne.
|
 |
Simon R.
Guld medlem
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 17:26 |
vasen skrev:
JEg er lidt spændt på hvordan du får de ekstra 5 film. De ligger ikke i pakken , da man skal indsende en "request" til "toshiba" ..Og alle dem jeg nu har kigget på er lande specifikke, dvs, du kan KUN få filmene hvis du f.eks bor i Holland i dette tilfælde. DK versionen gælder åbenbart kun HD-DVD drevet til X-Box 360:
http://www.hddvdeurope.com/
Har sendt en forespørgsel til den mailadresse der kommer på formularen for at høre om det ikke også gælder standalone spillerne. |
Lyder lidt underligt hvis man skal bo i Holland da det er et tilbud der gælder i hele Europa. Så jeg tror nu nok jeg skal få dem:)
|
 |
Simon R.
Guld medlem
|
Sendt: 15-November-2007 kl. 16:35 |
Nu har jeg printet og læst det med småt - og ja, det ser ud som om den skal være købt i det land man bor i. Rimelig underligt egentlig, da det jo er samme tilbud i hele Europa. Må være noget distributions/internt regnskabs-mæssigt hos Toshiba. Men hva... jeg prøver at sende det ind alligevel og se om jeg er heldig:)
|
 |
Flemmings
Bruger
Oprettet: 21-Oktober-2003
Point: 137
|
Sendt: 20-Januar-2008 kl. 10:39 |
Hej Simon,
Lykkedes det dig at få filmene alligevel?
Jeg overveje at købe en XE1 gennem en on-line forhandler i DK, men maskinerne er parallel-importerede. Spørgsmålet er, om man så kan få sine 5 film...
Er der evt. andre der har erfaring med at få de 5 film efter køb på nettet?
/Flemming
Redigeret af Flemmings - 20-Januar-2008 kl. 10:40
|
 |
Krjstoff
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
|
Sendt: 21-Januar-2008 kl. 08:27 |
Flemmings skrev:
Hej Simon,
Lykkedes det dig at få filmene alligevel?
Jeg overveje at købe en XE1 gennem en on-line forhandler i DK, men maskinerne er parallel-importerede. Spørgsmålet er, om man så kan få sine 5 film...
Er der evt. andre der har erfaring med at få de 5 film efter køb på nettet?
/Flemming
|
Det tvivler jeg meget på, da det er et krav at maskinen er købt hos en autoriseret Toshiba-forhandler...
Så hvis min logik ellers holder stik, så er det næppe muligt at forene "Parallelimport" og "autoriseret forhandler" 
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
 |