|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() Sendt: 19-Januar-2008 kl. 10:43 |
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Tror lige vi skal have de sidste krampetrækninger fra HD-DVD indtil 1. kvartal er ovre. Derefter bør Paramount/Dreamworks og Universal få fingeren ud af rumpetten og føle den kolde vind i HD-DVD lejren og gå blå.
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
He, he, jeg er stadig glad for min HD DVD!! Jeg har lige fået Zodiac ind af døren!! Det er nok noget af det flotteste/ mest korrekte jeg har set endnu på noget HD- format!! KANON ekstra materiale i HD, bla 2 dokumentar om virkelighedens Zodiac - seriemorder. Spændende Har også lige bestilt American Gangster... Begge HD-DVD exclusive (pt.)..!! Kunne ikke undvære HD DVD lige i øjeblikket, og hvis fremtiden viser noget andet er det selvfølgelig også OK!! Jeg vil bare gerne have nogen film!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
De skal bare se at få sendt flere film på markedet, og gerne film der skiller
sig ud. :D |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Nej, jeg har nu heller ingen planer om at skrotte hverken min glimrende HD-XE1 afspiller, eller HD-DVD samling, bare forbi modefarven nu skal til at være blå. Nå ja, men det er jo også godt at være helgarderet. Jeg ville da grumme nødig undvære "Die Hard 4.0", "Ghost Rider" eller "Déjà-vu" på BD. Redigeret af musicus - 19-Januar-2008 kl. 14:37 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |