|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() Sendt: 23-Januar-2008 kl. 12:47 |
hej,
jeg synes at jeg har læst et sted at man kan finde nogle film, som er udgivet i US(som multi-region) og der er ligefrem DK subs er på..nogen som har sådanne skiver og kan evt. oplyse om hvilke film der produceres sådan? |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Jeg kan da fortælle at jeg kæbte den nye harry potter på blu-ray i usa og den er multiregion og der er både dansk tale og tekst på og er en film fra warner brothers og alle deres blu-ray film er multiregion
|
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Stanley Kubricks Blu-ray film (amerikanske regionsfri) er med DK undertekster. Jeg har fx selv 2001: A Space Odyssey og Full Metal Jacket. De virker fint i min danske PS3 afspiller. Hvis du kigger på scan af bagside coveret, kan du ofte læse dig frem til hvilke der er med DK undertekster på fx axelmusic.com, som sælger U.S. regionsfri Blu-ray film, ikke at forveksle med axelmusic.dk! |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
du kan finde et par stykker her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33997& PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |