recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS59D555 vs LG 60PK950N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS59D555 vs LG 60PK950N

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tbj2803 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2008
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2011 kl. 11:42
Du har altid 14 dages fuld returret fra du modtager dit tv, hvis det er købt over nettet.
Buzz'er det eller er der pixelfejl får du bare en bytter, dog skal dette gøres inden 14 dage. Ingen tvivl det vil være nice at have en nordisk model, men med så stor pris forskel kan jeg godt leve uden :) Evt. smid en forsikring på til lidt over en tusse :)
Til top
mbmahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2011
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2011 kl. 12:50
Det er en god pointe... faktisk så god at jeg nu har bestilt 1stk 60PZ950 hos DustinHome - Nu bliver det svært at vente 3-4 uger, men så har jeg jo god tid til at finde et godt vægbeslag og evt. opgradere min blu-ray afspiller til én der kan håndtere 3d :)
Til top
mbmahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2011
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 09:26
Leveringstiden er sat til 14/6 - De skulle få et stort parti på lager der (10+ stk ifølge ham jeg snakkede med hos DustinHome) hvis nogen er interesseret. Det er en sindssyg god pris for det TV :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu