recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PZ70 upgrade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PZ70 upgrade

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana PZ70 upgrade
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 22:09
Hej Recordere ...

Jeg overvejer kraftigt at opgradere mit "gamle" tv ... Ikke fordi det ikke virker, men har bare en kedelig vane med gerne at vil have nyt elektrisk grej engang imellem (Dyr hobby Wink)

Mit Tv idag er et Panasonic PZ70E .. Og mit spørgsmål går lidt på .. vil jeg få en WAAUW oplevelse ved at købe en af de nyere skærme eller er mit gamle tv stadig en OK skærm kontra de nye (Hvis man ser bort fra facebook, 3D, USB optagelse o.lign), men ren billedekvalitet ..

Eller kan jeg roligt vente 1 år mere inden sparregrisen skal lade livet ?

Ser frem til Jeres svar

Queenyard
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 23:53

Jeg vil da vente lidt. Har selv et PX80, og det er ikke helt "tjent ind" endnu, og kvaliteten på billedet er helt i top, det bruges hovedsageligt som monitor for de ting der er tilsluttet, så det gør ikke noget at der mangler diverse andre ting i det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af Queenyard Queenyard skrev:

Eller kan jeg roligt vente 1 år mere inden sparregrisen skal lade livet ?

PZ70 var et fint tv, men der er sket en del siden. Hvor mange kr er du villig til at smide efter et nyt tv?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 07:56
Hej Igen ...

Jamen PZ70E har været et rigtigt godt bekendtskab i nu 3 år ... Jeg kan se at der kommer nye fine features hvert år, som selvfølgelig kunne være nice to have, men ikke er en nødvendighed ... Jeg har f.eks. en Digital box der klarere den manglende MPEG-4 tuner og Boxee Box som også giver nogle fine features ...

Det er mere billedekvalitet ... Vil ny skærm f'eks give mig betydelig bedre HD billede og hvordan med Analog signal (Ja desværre det har jeg desværre stadig igennem mit boligselskab), vil det blive bedre ...

Min skærm i dag er på 50" .. Og kunne godt tænke mig at rykke en klasse op .. Måske 64" Samsung Plasma ...(Panasonic er jo ikke til at betale i den str.)  Så mit budget ligger omkring 20-22K

Redigeret af Queenyard - 30-Maj-2011 kl. 08:07
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu