|
Sony EX720 - harddisk, webcam og wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2011 kl. 00:17 |
Hej alle
Jeg har et Sony KDL-40EX720 og har blandt andet overveje at anskaffe en 2.5" harddisk til optagelser samt et webcam for at kunne Skype - det giver dog anledning til nogle overvejelser! Mht. harddisk til PVR er det så muligt at flytte optagelserne over på min NAS og afspille dem derfra - stadig med fjernsynet? Mht webcam er det så muligt at bruge andet end Sonys eget webcam til fjernsynet - eller er det den eneste model der duer? Når tingene nu skal kobles kan jeg forestille mig at det foregår via usb - men fjernsynet har vist kun en usb-indgang til det formål - skal man så vælge enten harddisk eller webcam (eller trådløs wifi dongle)? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen som ved noget om Sony's EX72x-serie?
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du tilslutter USB-disken, skal den "registreres" til TV'et (foregår bl.a. ved at formattere den), og filerne du optager er herefter 100% bundet til denne disk. TV'et kan altså ikke afspille egne optagelser fra et netværksmedie som et NAS.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |