recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony EX720 - harddisk, webcam og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony EX720 - harddisk, webcam og wifi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony EX720 - harddisk, webcam og wifi
    Sendt: 14-December-2011 kl. 00:17
Hej alle

Jeg har et Sony KDL-40EX720 og har blandt andet overveje at anskaffe en 2.5" harddisk til optagelser samt et webcam for at kunne Skype - det giver dog anledning til nogle overvejelser!

Mht. harddisk til PVR er det så muligt at flytte optagelserne over på min NAS og afspille dem derfra - stadig med fjernsynet?

Mht webcam er det så muligt at bruge andet end Sonys eget webcam til fjernsynet - eller er det den eneste model der duer?

Når tingene nu skal kobles kan jeg forestille mig at det foregår via usb - men fjernsynet har vist kun en usb-indgang til det formål - skal man så vælge enten harddisk eller webcam (eller trådløs wifi dongle)?

Mvh Tommy
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 14:00
Er der slet ingen som ved noget om Sony's EX72x-serie?
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 14:15
Når du tilslutter USB-disken, skal den "registreres" til TV'et (foregår bl.a. ved at formattere den), og filerne du optager er herefter 100% bundet til denne disk. TV'et kan altså ikke afspille egne optagelser fra et netværksmedie som et NAS.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu