recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elendig Sharp-service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elendig Sharp-service

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
erazmuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2009
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erazmuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elendig Sharp-service
    Sendt: 23-December-2011 kl. 10:23
Hej Forum

Jeg skriver dette indlæg for at advare folk om hvilken elendig service man kan forvente fra Sharp.

Prøv at se nedenstående korrespondance:

Rasmus Møller

27. sep.

til helpdesksverige

Hej

Jeg har købt ovenstående TV og kunne godt tænke mig, at lægge "DR1" på kanal 1, "DR2" på kanal 2, "TV2" på kanal 7 osv.

Hvordan gør man det på dette TV??

Mig bekendt kan det ikke lade sig gøre. Har I planer om at løse dette elementære problem i en snarlig firmware-opdatering?

Med venlig hilsen

Rasmus Møller

Sharp Helpdesk helpdesksverige@sharp.se

27. sep.

til mig

Hej

För att kunna besvara din fråga behöver jag veta vilken distrubitör av tv kanalerna som du använder.

Med Vänliga hälsningar Mattias

Sharp HelpdeskSverige Tel: 0200-120 800

Norge Tel: 22074282

Mail: helpdesksverige@sharp.seVi svarar på alla frågor om produkter, funktioner och hur du gör

eventuell felanmälan. Vi har öppet under normal kontorstid.

Rasmus Møller

27. sep.

til Sharp

Hej

Yousee (DVB-C)

Vh

Rasmus

Rasmus Møller

3. okt.

til Sharp

Hej igen

Mangler I flere oplysninger, eller kan jeg forvente en tilbagemelding snart?

Vh

Rasmus Møller

6. okt.

til mig

Hej Rasmus

Vi har nu verifierat att det skall gå att sortera kanalerna.

På sidan 37 samt 38 i bruksanvisningen förklarar hur man gör, se bilder nedan.

Om du behöver ytterliggare hjälp är det lättare om du kontaktar oss per telefon enligt nedan.

Mail: helpdesksverige@sharp.seVi svarar på alla frågor om produkter, funktioner och hur du gör

Rasmus Møller

7. okt.

til Sharp

Hej Sharp Helpdesk

Tak for svaret.

Desværre løser det ikke mit problem.

Jeg er klar over, at det kan lade sig gøre at flytte rundt på kanalerne ("Stationsnama" på svensk), så de ligger i en bestemt rækkefølge. Problemet er bare, at man kun kan flytte rundt på kanalerne med de "Stationsnummer", de allerede har fået af  TV'er.

På mit TV har stationsnummerne fået 0001, 0002, 0005, 0023, 0026, 0066, 0099, 0126 osv. (0003, 0004, 0006, 0007 findes ikke).

Derfor går det ikke at lægge "DR HD" på stationsnummer 0003 og "DK K" på stationsnummer 0004.

Eneste mulighed jeg har for at få kanalerne i den ønskede rækkefølge, er at lægge "DR HD" på 0005 og "DR K" på 0023.

Dette er ikke optimalt, da vi på alle andre TV i hjemmet har den samme rækkefølge på vores kanaler - "DR 1" på 0001, "DR 2" på 0002, "DR HD" på 0003, "DR K" på 0004 og så videre med 0005, 0006, 0007....

Håber dette forklarer problemet tydeligere.

Venlig hilsen

Rasmus Møller

13. okt.

til mig

Hej

När du gör en digital sökning, är du säker på att du inte valt Com hem som kabel leverantör ? Du skall när du gör en kanalsökning inte välja com hem utan valet annan !

Rasmus Møller

13. okt.

til Sharp

Hej

Ja, jeg er helt sikker på, at jeg IKKE har valgt "com hem".

Jeg ved at flere andre rapporterer om samme problem på internettet, så det undrer mig, hvis I ikke er bekendt med problematikken.

Venlig hilsen

Rasmus Møller

24. okt.

til mig

Hej Rasmus

Det finns en ny mjukvara till denna modell som eventuellt korrigerar detta fenomen.

Gå in på www.sharp.se och ladda ner den senaste mjukvaran och uppdatera sedan tv.

Mjukvara samt instruktioner hittar du här.

http://esupport.sharp-eu.com/html/software/index.php?StartRec=0&ListLimit=10&TemplateLang=se&Lang=%&ProdLine=11&SortOrder=DESC&OrderBy=Title&OS=%&EMU=&SearchString=

Rasmus Møller

25. okt.

til Sharp

Hej igen igen

"som eventuellt korrigerar"?? Det kan jeg så fortælle jer, at den seneste firmware ikke gør! Det burde I vel vide??

Jeg føler ikke rigtig at vi kommer nogle vejne her. Ca. en gang om ugen får jeg et helt elementært svar fra jer, som tydeligvis indikerer, at I overhoved ikke har undersøgt sagen. Næste gang beder I mig vil om at prøve at slukke og tænde TV'et?

MAN KAN IKKE LÆGGE SINE TV-KANALER PÅ DE KANALNUMRE MAN ØNSKER PÅ DETTE TV.

Kan I bekræfte dette?

Vil I tage jer af probelmet, og sørge for at det bliver rettet i en ny firmware?

Måske I kunne videregive denne mail-korrespondance til en person i jeres firma, der kender til netop dette TV?

Hilsen

Rasmus Møller

Rasmus Møller

23. nov.

til Sharp

Har I opgivet min sag, eller mener I at have givet et fyldestgørende svar?

Hilsen

Rasmus Møller

Rasmus Møller

15. dec. (8 dage siden)

til Sharp

Hvis jeg ikke modtager et svar fra jer inden 7 dage, ryger denne mail-korrespondance på nettet på danmarks to største entusiast-sites vedr. TV og forbrugerelektronik (recordere.dk og flatpanels.dk)

Så kan jeg da i det mindste advare folk der om, hvilken fuldstændig elendig service Sharp yder sinde kunder.

Hilsen

Rasmus Møller

Til top
erazmuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2009
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erazmuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 13:41
P.S det drejer sig om et 46" LE831S Embarrassed
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 21:55
Jeg kan ikke rigtig forene mig med dit truende adfærd.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 18:16
Virker lidt sært at tro man kan true sig til at få hjælp af nogen - Bevares, det er da dårlig service, men det gavner bare ikke rigtigt nogen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu