|
Samsung eller Sony? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JesperD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 16:41 |
|
Jeg overvejer pt. at udskifte mit fjernsyn. Overvejelserne går temmelig meget i retning af Samsung D7005 eller Sony HX723, formodentlig i 46" udgave.
Jeg var egentlig ved at bestemme mig for Samsung (anmeldelserne lyder meget positive), men når jeg så blader lidt i indlæggene her, så synes jeg der er temmelig mange der fortæller om problemer med deres Samsung tv - og det er ikke tilfældet med Sony tv. Jeg har ikke lyst til et fjernsyn der ikke kan forventes at virke korrekt de næste 5-10 år. Er Samsung dårlig kvalitet? Eller er der bare mange flere Samsung-brugere end Sony-brugere der skriver her, så det ser sådan ud? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du køber en faldskærm nu skal du ikke forvente en levetid på over 5 år - ikke i det normale konsummarked, hvor Samsung og Sony har tv. B&O måske, næppe mange andre.
Samsung ligger ikke lavest i fejlraterne og heller ikke i top med brugervenlighed i softwaren. Sony laver bedre kvalitet, men har ikke nær så mange features. Uanset hvad, havde jeg ikke valgt nogen af dem, da jeg helst vil have bedst billede for pengene. Klaus |
||
![]() |
||
JesperD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
|
Tak for svaret.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Skulle jeg skifte mit nuværende snart 6 år gamle tv, blev det helt sikkert plasma - igen.
Flere dage? Mit kører Mario Kart flere timer i træk uden retention. Klaus |
||
![]() |
||
Bitness ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2007 Status: Offline Point: 13 |
|
Jeg vil bare lige sige, kig på samsung D8005 46" den er meget pænere end 7005 og langt bedre :)
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
? ? - det må du lige uddybe . De er 100% identiske mht billedkvalitet . Forskellene er design og tilbehør . Som tidligere nævnt er det Samsungs LCD topmodeller . Skal man have bedre billede fra Samsung må man over i deres plasmasegment .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |