|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Når maskinen er slukket, men med tids visning i displayet, så er der ikke Powersave, og så skulle gennemsløjfning være aktiv. På de fleste Recordere skal signalet fra STB ind på A/L 2, Sony på L3 og ud til TV på A/L 1. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Ok Som jeg tolker dit svar: Gennemsløjfning skulle virke ved Powersave sat til Off ( der er lys i display på standby ) ? Det er ikke tilfældet hos mig, jeg skal tænde HDD for at se noget via selector. Jeg kabler således: Scart fra TV udgangen på selector til AV2 på HDD JH |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som jeg skrev er metoden anvendelig på de fleste fabrikater, undtagelsen ser så ud til bl.a at omfatte Hitachi. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Det med 16:9-omskiftningen gælder kun nogle kanaler. Jeg bruger optagerudgangen til min optager (den kan alligevel ikke modtage RGB på sin indgang), og har undret mig meget over at på nogle kanaler (fx DR1+2, SV1+2) virker 16:9-omskiftningen helt fint på begge udgange, men på andre kanaler (først og fremmest TV2) virker den kun på TV-udgangen. Er der forskellige typer 16:9-omskiftning? I så fald kan ikke forstå at TDC ikke bruger den der virker godt med Selectoren på alle kanaler, og jeg kan heller ikke forstå hvorfor der skulle være en forskel på de to udgange i den henseende. |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
I Selectorens menu, er det så vhs eller s-vhs men skal vælge for at få RGB? Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
vhs
Hvis du vælger den anden kan du få s-video ud på scart2 Redigeret af Ken_T - 09-April-2007 kl. 14:40 |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Hmmm, gud ved hvorfor de kalder den for vhs så på menuen i stedet for RGB. Manualen siger ikke noget om det. Det er da ikke logik. Hilsen Ole |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja
![]() Er det ikke franskmænd der har lavet selectoren? Gad vide om de kender til engelske ord? National stolthed måske? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |