recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til at "samle" flac filer til en stor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til at "samle" flac filer til en stor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til at "samle" flac filer til en stor
    Sendt: 06-Juni-2014 kl. 21:38
hey

jeg har rippet en mix cd til min nas men den har delt musik stykkerne op i nr i stedet for et langt mix .

er der et program jeg kan bruge til at samle dem til en fil ?    jeg har ikke cden mere så kan ikke re rip :(
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2014 kl. 05:49
Til top
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2014 kl. 15:26
Hej Mikkel,

Jeg ville lige høre om du var kommet ud over problemet ?

Mvh
Michael
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 14:52
Hvorfor vil man hellere have én stor FLAC-fil i stedet for flere små? (Giver vel kun problemer i forhold til tagning?)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 15:47
Se her: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Other-AUDIO-Tools/Join-Multiple-FLAC-Files-Into-One-Software.shtml

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 19:30
hej Tipsen,

Jeg har et mix som jeg ønsker at have på min nas så jeg kan streame det via min yamaha reciever. når filen er delt op 10 enkelte flac filer går jeg ud fra at de bliver afspillet enkeltvis med gap og derfor ønskede jeg en fil. 

Har du et bedre forslag.

Flemming - takker for svar, jeg kigger på det :o)

Mvh
Michael
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 22:55
Nu ved jeg ikke hvordan Yamaha-receiveren håndterer det, men jeg ved at Squeezebox har haft gapless afspilning af flac-filer i årevis (10+ år?) og ville nærmest tro at det var standard på alle afspillere i dag... - men det er muligt jeg tager fejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu