|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 26-September-2010 kl. 22:34 |
|
Jeg syntes sku jeg har linebleed i stor stil på mit nyt lg plasma. Det behøves ikke engang være mønstre og logoer der fremprovokerer det. Er det noget der blir bedre?
Derudover, så har jeg fundet 6 (!!) små sorte dyr inde under glaspladen. Det kan ikke ses fra normal afstand men de er der. Jeg tror ikke det er pixelfejl da de ikke fylder en hel pixel og de er ikke kvadratiske. Men lyder det ikke usansynligt at 6 dyr er sneget sig ind under glaspladen? Tv'et er købt hos elgiganten og jeg har stadig returretten. Dog har jeg ikke kassen. Hva ville I gøre? Redigeret af Vistrup - 26-September-2010 kl. 22:44 |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
ramlas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
linebleed hvad er det????
|
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
jeg havde fået mine penge tilbage med det samme.
|
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
Et eksempel kan ses her: http://media.photobucket.com/image/line%20bleed/skremese/PanVT25_LineBleed_IR.jpg |
||
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Selv synes jeg dog, at det er en forholdsvis lille pris at betale for et ellers godt billede, med en god farvegengivelse i HD-opløsning. Selv om det naturligvis ville have været bedre, hvis der slet ingen Line-bleeding var. ![]() Redigeret af musicus - 27-September-2010 kl. 11:44 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Abemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Jeg havde helt sikkert returneret det.
Det lyder utroligt hvis det vitterligt er dyr du kan se under skærmen. Kan det ikke være døde subpixels?
Redigeret af Abemand - 27-September-2010 kl. 11:40 |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Problemet er, at jeg ikke har emballagen mere???
|
||
LG C1 65"
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ER sku tordenfluer. 6 stk. Hvis jeg kigger på skærmen skråt oppe fra og ned, kan jeg se alle pixels inde bagved. Damn det er alligevel vildt... Bom bom.. Lg siger jeg blot benytte mig af returretten men sys sku det er fesent, at jeg ska bruge tid og energi på fragt når det er et defekt produkt. Derudover, er det jo ikke sikkert de har flere på lager og slet ikk til samme pris...
|
||
LG C1 65"
||
![]() |
||
![]() |
|
Desuden er det i ca samme omfang som ovenstående eksempel. Uacceptabelt IMO.
|
||
LG C1 65"
||
![]() |
||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
|
Hvis det er en nordisk udgave du har burde der være "pick up and return" garanti på. Ville ringe til LG og forklare sagen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |