recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl på Pana V10 - Har I forslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl på Pana V10 - Har I forslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl på Pana V10 - Har I forslag
    Sendt: 27-September-2010 kl. 19:08
Hej Recordere bruger.

Jeg har et Panasonic TX-P50V10E, som købt hos Clicksalg som desværre er gået konkurs - Skærmen er nordisk model, så med service burde alt være iorden.

Skærmen er købt for ca. 1 år siden og efter ca. 6 mdr, begyndte skærmen i perioder at brumme meget højt - Skærmen har nu været sendt ind til Service center gruppen, som er Panasonic´s værksted ( er oplyst at Panasonic support ). Desværre har jeg samtidig været igang med at flytte og derfor først fået sendt fjernsynet på værksted over de sidste ca. 2 mdr.

1 gang skærmen blev sendt ind, der kon skærmen retur med firmware updatet og skærmen overholder nu Panasonic´s normer - desværre vare fejlen der stadig og de har lagt samme firmware på skærmen som allerede var der.

2 gang det blev sendt ind, her blev der skiftet PSU, SC-board, SS-board - Da jeg fik skærmen retur, her virkede skærmen som den skulle, men desværre efter ca. 25 min, så kom der en høj lyd som en komponent der gik i stykker og så begyndte skærmen er brumme højt igen.

3 gang det blev sendt retur, her oplyser de ingen fejl konstateret og at jeg skal kontrollere at jeg bruger afstandsklodser mellem skærmen og vægbeslaget. Før det kommer retur ( i morgen ) ringer jeg til dem, fortæller det ikke er okay med den oplysning, for skærmen brummer også når den står i foden. Samtidig oplyser jeg også hvor lyden kommer fra, da det er tydligt at høre den kommer nede fra nettet i kabinettet i venstre hjørne.

Nu modtager jeg min skærm retur i morgen og forventer selvfølgelig at den skal sendes retur igen onsdag :-(

Har I forslag til hvordan jeg får lavet min skærm under garanti?

Skærmen brummer meget højt i perioder, starter normalt efter 2-3 min når man tænder det, ser lyse farver eller feks. bruger  tv-guiden.

God aften

MVH Johnny
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 23:31
tjae, jeg boksede med panasonic i 7 måneder ca. pga et defekt v10.
send en pm, hvis du vil have mail til de 3 største chefer hos panasonic nordic, ved at kontakte blandt andet deres administrerende direktør, fik jeg hul igennem og fik mine penge tilbage, efter de havde tilbudt at bytte med en v20
Til top
JM37 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 08:23
Hej Baekgaard,

Har sendt dig en PM - fatter ikke hvordan Panasonic kan leve med denne dårlige service.

God dag
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 08:27
Kan se jeg har to konti :-) måske jeg skulle nøjes med at bruge JMA37, som er min private konto
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:25
Fik min V10 retur fra service i går, med igen fejl konstateret.....

Istedet for at hænge det på mit SMS vægbeslag inkl. afstandsklodser, så bruger jeg foden og nu ser det ud til fejlen ikke er der.

Kan det være rigtigt at ved brug af org. fod, så fejler skærmen intet og når jeg hænger det på væggen, så begynder det at brumme...

Jeg fatter ingen ting - har forsøgt med to forskellige vægbeslag og fejlen kommer på begge beslag.

Hvad gør en klog? skal desværre op på væggen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Kan det være rigtigt at ved brug af org. fod, så fejler skærmen intet og når jeg hænger det på væggen, så begynder det at brumme...

Sagtens, du vrider anderledes i kabinettet når du hænger det op. På værkstedet har de garanteret ike haft det hængt op.

Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Hvad gør en klog? skal desværre op på væggen.

Hænger en hylde op fjernsynet kan stå på?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 11:06
Går der sværre ikke :-(

Min stue er meget aflang og derfor er skærmen vinklet ud fra væggen....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu