|
Samsung UE46D5005 skærmtype |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter.ld ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2012 Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 11:02 |
Hej...
Jeg skal til at kalibrere min skærm ved hjælp af spyder4 pro og har følgende valgmuligheder: A refresh type display with a generic calibration A non-refresh type display with a generic calibration LCD, CCFL Backlight Wide Gamut LCD, CCFL Backlight LCD, White LED Backlight Wide Gamut LCD, RGB LED Backlight LCD, CCFL Type 2 Backlight Er der nogen som ved hvilken type UE46D5005 benytter sig af? Jeg ved kun at den er kantbelyst. Vh
|
|
![]() |
|
Peter.ld ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2012 Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fundet en side som beskriver de forskellige muligheder sådan... måske det kan hjælpe jer til at hjælpe mig :-)
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Det kan vel ikke være andet end led white backlight da ccfl er den gamle type lcd tv
|
|
![]() |
|
Tak :-) Det er også mit bud, men jeg bliver rigtig meget i tvivl... UE(XX)D5005 er jo ikke helt ny... mener de første kom i 2009
|
|
![]() |
|
Men alligevel... det er jo den der "kun" er 3cm tyk, så kan det næsten ikke være ccfl, kan det?
Redigeret af Peter.ld - 21-Oktober-2012 kl. 12:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |