recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP til samsung UE465005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP til samsung UE465005

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

lidt her og lidt der bliver også til mange penge......er alene med 2 børn og hus så pengene hænger ikk på træerne.

Så overvej helt at lade være med at købe nyt tv.

Useriøs kommentar i din iver over at overbevise om billedefordelen ved at købe Plasma. Hvad gør man hvis man har 3 børn to stuer og et badeværelse, alle udstyret med et TV, de 2-300 kr. bliver til en del penge.

Fatter ikke du bliver ved med at bagatellisere den besparelse!!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af msl msl skrev:

Useriøs kommentar i din iver over at overbevise om billedefordelen ved at købe Plasma.

Prøv at læs hele mit indlæg, inden du sådan farer over dit tastatur.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 16:37

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

lidt her og lidt der bliver også til mange penge......er alene med 2 børn og hus så pengene hænger ikk på træerne.

Så overvej helt at lade være med at købe nyt tv.

Useriøs kommentar i din iver over at overbevise om billedefordelen ved at købe Plasma. Hvad gør man hvis man har 3 børn to stuer og et badeværelse, alle udstyret med et TV, de 2-300 kr. bliver til en del penge.

Fatter ikke du bliver ved med at bagatellisere den besparelse!!

Det er jo et valg man tager.

nogen har fjernsyn et sted med høj kvalitet - andre har mange med dårlig kvalitet der sparer på strømmen..

respekt for dit valg - bare du kan leve med kvaliteten....

PS: Jeg har ikke selv plasma, men hvis jeg fik råd ville jeg helt klart skifte mit CRT ud med plasma.

.
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 16:44

Useriøs kommentar i din iver over at overbevise om billedefordelen ved at købe Plasma.

Prøv at læs hele mit indlæg, inden du sådan farer over dit tastatur.

Klaus

Jeg har skam læst hele dit indlæg, det er stadig useriøst Wink

Bortset fra det, så er jeg enig med dig, køb Plasma hvis andet end bedste billede ikke tæller... men det er der nu altså meget der gør for mange, inkl. mig selv Ouch

Jeg kan love dig jeg gik langt uden om enhver LED/LCD TV hvis jeg ikke skulle bekymre mig om ungerne nu også husker at slukke for TV'et. Jeg ville få endnu flere grå hår, ved tanken om et +8 timers tændt Plasma på samme kanal Dead
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 16:51

Jeg har skam læst hele dit indlæg, det er stadig useriøst

Hvis man har så store bekymringer om penge, så skal man da helt undlade at købe nyt tv.

300 kroner besparelse om året, på et tv til 6000 kr er først tjent hjem om 20 år.......så længe holder tv ikke i dag.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 16:54
Spar over 400 kr på EL om året, så kan du trygt tænde for et plasma TVWink
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105094&title=billig-el
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu