|
Sony KDL-40EX7xx ... forskel? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 721 og der virker det trådløse hurtigt nok til de internetvideoer jeg har set fra den
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
aerik: Har du også vist hd-materiale på denne måde?
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Ikke når man sidder i bilen fra en smartphone :-)
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Tusinde tak for jeres input alle sammen ... :) det er rigtig godt at høre...
Eftersom jeg sidder og ser fjernsyn fra XBMC mediecenter og DVBviewer via "USB-tilsluttede" TV-tunere er alle de fancy ting som "internet tv, usb-optagning osv" FULDSTÆNDIG ligegyldige :) Jeg er egentlig kun interesseret i om fjernsynet levere et godt billede og ellers opfører sig normalt... Men igen rigtig mange tak for den energi i har lagt :-)
|
|
![]() |
|
sad lige og rodede lidt på proshop.dk og faldt over denne...
er det tosset, at købe Plasma istedet for LED/LCD? vi ser jo rigtig mange film og bruger fjernsynet meget bredt.... Nintendo Wii, Internet (facebook/små spi), orginale blueray film, dvbviewer (tv) .... Prisen er jo stadig god :)
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1246 |
Jeg var selv meget tæt på et panasonic plasma da jeg handlede i sidste måned, men var mildt sagt bekymret for blæserstøj da jeg er ret overfølsom over for støj når jeg ser tv/film.
/ask |
|
![]() |
|
Blæserstøj?? kan du ikke uddybe det lidt?
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1246 |
Det har været omtalt flere gange her på recordere, bl.a.:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97162&PN=2&title=hvad-er-jeres-frstehnds-indtryk-af-vt-30 /ask |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Tipsen: nu du spørger kommer jeg faktisk i tvivl, det skal jeg lige have undersøgt når jeg kan komme til det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |