|
Samsung hdmi-porte |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 16:26 |
HDMI1, HDMI2 og HDMI4 på min ue46b7050 er holdt op med at fungere. Er det en fysisk fejl eller en opsætnings fejl.
HDMI3 virker, så det er ikke kablet der er problemet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du haft tilsluttet eller fjernet kabler når TV og de tilsluttede enheder har været tændt.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Det har jeg sikkert.
|
|
![]() |
|
Fjernsynet viser også at der f.eks. er tilsluttet til hdmi1, men viser ikke noget signal. Kun hvis jeg sætter det pågældende hdmi-stik til hdmi3, vises det pågældende (f.eks hardisk recorder eller MCE)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
At skifte på kablerne med enhederne tændt kan have skadet poretene.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Problemet er heldigvist løst nu. Det kunne klares med en nulstilling til fabriksstandard.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |