|
Samsung LED |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 18:58 |
Jeg står og skal købe nyt TV.
Mit valg står mellem et ue46es7005 eller et ue46es6545 Jeg føler, at jeg skal vælge mellem indbygget Web-kamera eller et BT keyboard, men der er vel også noget ift. billedkvalitet. Hvad ville du vælge. Jeg kommer fra et Panasonic Plasma PZ85. Mvh. Steen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For det første ville jeg næppe væle et Samsung, men skulle det være mellem de to, så bliver det 7005.
Klaus |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg ville vælge et Samsung, hvis det var mig.
Af de to ville jeg nuppe 7005 ![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- og jeg ville tage Samsungs 51" plasma med i overvejelserne,da den er bedre end nævnte på billedkvalitet.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |