|
Tangent Prestige søger forstærker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BT uplay en bluetooth enhed, skal nok lige fjerne min ps4 så forstærken kan få lidt luft :)
Har hørt flere sige den pm7005 er god til prisen og vil nok ikke finde noget bedre til dem pris med mindre jeg køber brugt |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Pm7005 har 8 ohm og de pionerer har 4 ohm Gøre det en stor forskel?
|
|
PS5
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Har en Creek Evo 2 jeg måske kan overtales til at sælge :)
http://www.creekaudio.com/old-products/evolution-2-amp/ Den har HT-Passthrough så den også kan bruges som ren effekt i et surround setup. Derudover er den med RIAA modul. http://tapeconnection.dk/product/creek-sequel-3951/ Den har dog ikke indbygget dac. Skriv gerne pb for mere info. Mvh Morten |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Hvis du hentyder til impedansen så skal du ikke tænke så meget over det. Nogle producenter angiver effekten ved 4 eller 6 ohm og ikke 8 så ser effekten større ud. Jeg undrer mig stadig over hvorfor du ikke har lagt den Marantz i indkøbskurven endnu når du nu har fået så fint et tilbud. ![]() |
|
![]() |
|
Ja det undrer jeg mig også over
![]() Den er nu bestilt! Og glæder mig vildt til at bruge de Tangent, håber de tager godt imod Marantz. Tak til alle sammen!!! for jeres hjælp ![]() |
|
PS5
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Tror jeg ikke du vil fortryde.
Den Creek Evo 2 som wernermeyer tilbyder ser også rigtig fin ud, kender den dog ikke. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |