|
Nyt musik-anlæg. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2015 kl. 11:55 |
Skal have anskaffet nyt radioanlæg og har internet, radio og TV fra Yousee. Jeg har følgende spørgsmål: 1. Kan jeg modtage alle DR-DAB-radiosignaler gennem mit Yousee-radiostik. Hvis det er tilfældet, behøver jeg jo så ikke søge efter et anlæg, som har det specifikke DAB/DAB+-modtagerfunktion. 2. Næsten alle anlæg har MP3 som CD-musikformat. Men det er formentlig sådan, at findes et USB-stik, så vil jeg også kunne høre WMA-formatet (i den forbindelse, hvilket format er det fineste/mest detaljerede)? 3. Jeg er ikke kræsen med lyddetaljen, så jeg leder efter et kompakt-anlæg til max. 2500 - 3000? Et par forslag |
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du går ind på You See og ser på deres liste hvad der udbydes, og der vil du at der leveres DAB ud på FM, ligeledes leveres også alle Radio kanalerne på TV. Der leveres IKKE DAB i kablerne, da de jo har deres egen Digitale levering. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle DRs DAB kanaler leveres også gennem netradio. Så måske du bare skal gå efter et system, der kan modtage det?
Det kunne fx være: http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-stereo-forstaerker-marantz-melody-streamer-mcr-510-p-1044.html sammen med disse: http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-kompakte-hoejttalere-boston-acoustics-a25-p-849.html Med den forstærker der får du også Airplay og Spotify. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |