recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan disse højtalere sættes til en reciever?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan disse højtalere sættes til en reciever?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 538
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 08:13
Selvom jeg ikke er den store sonos fan, så må jeg give Klaus ret, du vil blive mange gange gladerer for en rigtig sonos løsning - med mindre du også ønsker at høre f.eks. tv lyd (eller andre inputs fra receiveren) i udestuen.
Til top
Ole G Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Ok. Så er der jo ingen problemer. Men hvordan kan sælgeren så fortælle mig at man IKKE kan bruge sin reciever til denne højttaler, da der er indbygget "kan ikke lige huske hvad han kaldte det".

Forkert sælger, der ikke nødvendigvis ved, hvad han taler om?

Klaus

Det er nok fordi man forveksler 2 forskellige højttalere "Scansonic S5", der er passiv og "Scansonic S5 BT", der er aktiv. I første indlæg linkes til en anmeldelse af "Scansonic S5 BT", i anmeldelsen kaldes den dog "Scansonic S5"

Ole
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Jeg har sonos nu. Det er koblet til min receiver der står inde i stuen.

Nu vil jeg gerne have nogle små højtalere i min udestue.

Har ikke læst hele tråden, men hvis du har aktiv zone-2 på din reciever eller Pre-out til left+right speaker, kan du sagtens kable dem. Så kan du få højtalere i udstuen, som spiller via din Sonos på din reciever
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu