|
Nye hovedtelefoner? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En god detalje ;)
De skal være over ear og skal kunne trækkes af både en ipad, cd afspiller direkte og alm forstærker til vinyl brug. |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Den altid lækre b&w p7
https://www.hifiklubben.dk/hovedtelefoner/bowers--wilkins-p7-/?gclid=CNfZ18Pq-sUCFQTHtAodhQcAbA Har den selv og bruges til film og musik. Syntes det er møglækker |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Philips Fidelio X2, som brugeren Totoronto linker til, har en virkelig god lyd, behagelige og kabel og puder kan let udskiftes.
Du mangler også at kommentere på om de skal være åbne eller lukkede? Hvis du skal tage hensyn til omgivelserne omkring dig, er åbne hovedtelefoner ikke så ideelle. Personligt er jeg rigtig glad for B&O Beoplay H6. De er lukkede og selvom de er "over-ear" er de stadig så kompakte at jeg bruger dem på farten. Vejledende pris er over dit budget (3000 kr), men de er jævnligt på tilbud og kan også findes brugt.
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Kena - har nævnt de skal være lukkede.
Er P7 ikke åbne? Har også kigget på H6, den ser flot ud og lyder godt med en behagelig klang. Kan dog ikke lige finde dem på tilbud. |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Nope ![]() Her er så et par lukkede, som jeg selv har, og som lyder rigtig godt til prisen. https://www.google.dk/search?q=yamaha+hph-mt220&client=ubuntu&hs=gju&sa=X&channel=fs&biw=1855&bih=985&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=D-pyVeztEsmMsgHP_7TIBQ&ved=0CCIQsAQ http://www.head-fi.org/t/658673/yamaha-hph-mt220-thread-merged Redigeret af Totoronto - 06-Juni-2015 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
Nogen her der kender Grape O400?
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Bruger personlig et par Bose Quiet Comfort 15 (QC15). Der er kommet en ny model QC25 som jeg har set ned til 1700 på tilbud. Ellers kan det være du kan finde nogle bruge QC15/25.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg har et par audio technica 50 og er rigtig glade for dem. De er behagelige at have på og spiller rigtig godt. Skal du bruge dem på farten skal du lige være opmærksom på at der ikke er nogen kontrol på ledningen.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Hi-fi klubben har pt P3's på tilbud til 750 hvilket også kunne være interessant
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |