recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye hovedtelefoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye hovedtelefoner?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 10:36
En god detalje ;)

De skal være over ear og skal kunne trækkes af både en ipad, cd afspiller direkte og alm forstærker til vinyl brug.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 11:23
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 12:14
Den altid lækre b&w p7

https://www.hifiklubben.dk/hovedtelefoner/bowers--wilkins-p7-/?gclid=CNfZ18Pq-sUCFQTHtAodhQcAbA

Har den selv og bruges til film og musik. Syntes det er møglækker
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 13:10
Philips Fidelio X2, som brugeren Totoronto linker til, har en virkelig god lyd, behagelige og kabel og puder kan let udskiftes. 

Du mangler også at kommentere på om de skal være åbne eller lukkede? Hvis du skal tage hensyn til omgivelserne omkring dig, er åbne hovedtelefoner ikke så ideelle. 

Personligt er jeg rigtig glad for B&O Beoplay H6. De er lukkede og selvom de er "over-ear" er de stadig så kompakte at jeg bruger dem på farten. Vejledende pris er over dit budget (3000 kr), men de er jævnligt på tilbud og kan også findes brugt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 14:02
Kena - har nævnt de skal være lukkede.

Er P7 ikke åbne?

Har også kigget på H6, den ser flot ud og lyder godt med en behagelig klang. Kan dog ikke lige finde dem på tilbud.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Master_Geek Master_Geek skrev:

Kena - har nævnt de skal være lukkede.

NopeWink. Ellers havde jeg ikke anbefalet X2.
Her er så et par lukkede, som jeg selv har, og som lyder rigtig godt til prisen.
https://www.google.dk/search?q=yamaha+hph-mt220&client=ubuntu&hs=gju&sa=X&channel=fs&biw=1855&bih=985&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=D-pyVeztEsmMsgHP_7TIBQ&ved=0CCIQsAQ

http://www.head-fi.org/t/658673/yamaha-hph-mt220-thread-merged

Redigeret af Totoronto - 06-Juni-2015 kl. 14:42
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 15:54
Nogen her der kender Grape O400?
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 22:17
Bruger personlig et par Bose Quiet Comfort 15 (QC15). Der er kommet en ny model QC25 som jeg har set ned til 1700 på tilbud. Ellers kan det være du kan finde nogle bruge QC15/25.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2015 kl. 07:58
Jeg har et par audio technica 50 og er rigtig glade for dem. De er behagelige at have på og spiller rigtig godt. Skal du bruge dem på farten skal du lige være opmærksom på at der ikke er nogen kontrol på ledningen.

Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2015 kl. 12:04
Hi-fi klubben har pt P3's på tilbud til 750 hvilket også kunne være interessant
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu