recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig  synkronisering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDårlig synkronisering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lenn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2009
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Dårlig synkronisering
    Sendt: 30-December-2009 kl. 21:04
Hej
Jeg har lige købt et kamera - en Samsung F33. Da jeg kom hjem og havde ladet den op, skulle den selvfølgelig afprøves. Jeg satte kvaliteten til det bedst mulige og optog ca. 3 minutter. Ved afspilning viser det sig, at lyd og billede ikke er 100% synkroniseret - dvs. at når folk taler bevæger de munden en anelse inden lyden kommer - det drejer sig nok om ca. 3/4 sekunder - lige præcis nok til at jeg er ved at blive vanvittig af at se på det :-) Er der nogen der ved noget om hvad der kan være galt?
Lenn Spang
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 00:39
Er det også galt når du har hentet filerne ned på din PC?

Ellers ville jeg kalde det en bytter. :(

Det kunne måske også være dit Flash-kort der er for sløvt. Prøv evt. at købe et bedre.
Til top
lenn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 09:42
Det er galt uanset hvor/hvordan jeg afspiller filerne cam,tv eller pc. Det er når jeg optager på den indbyggede hukammelse (8GB) - og den må vi jo antage er hurtig nok  - så det kan da godt være at den skal tilbage til butikken. :-(
Lenn Spang
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu