|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() Sendt: 10-Januar-2008 kl. 22:46 |
Hej, Har netop fået leveret min Toshiba E1'er idag. Jeg optager masser af video med mit HD camera og redigerer med en applikation der kan lave en HD-DVD og brænde den på en standard DVD-R skive. Problemet er bare at Toshibaen ikke kan genkende skiven som HD DVD. Den afspilles slet ikke.....meget skuffende Nogen der har erfaring med hjemmelavet HD DVD ? CeeFive |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej CeeFive,
Jeg har ingen erfaring med HD materiale på DVD - og afspilning på Toshiba'en. Men måske denne guide på AVS Forum kan være nyttig?! /Lars |
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
Hej Lars, Tak for tippet. Der ser ud til at være mange der kæmper... Har nu henvendt mig til Toshiba support |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |