|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
|
Nu ved jeg ikke med strøm, men min nye model bliver ikke specielt varm eller larmer særligt meget. Så hvis jeg havde plasma/lcd ville jeg nok også være glad for BD og DVD delen... |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Godt tilbud, nu her hvor det ser skidt ud for hd dvd så kan jeg altid skifte den sammen med min e1 til en combo afspiller nå de nye kommer |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Jeg er 100 % enig i Ps3 valget. hvis det er den nye. hvis du kun skal bruge blu-ray/dvd afspiller skal det i hvertfald ikke være den gamle udgave af ps3, da den godt kan larme lidt, blive lidt varm & bruger lidt mere i strøm. Det er nu ikke så slemt. hvis du vil have en all around maskine er den et must. ellers har jeg hørt meget posivtivt kritik af BD-P1400 |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Den nye 40Gb model er mindre støjende (den bruger mindre strøm, da den bl.a. ikke kan køre PS2-spil og dermed ikke har behov for at kunne afkøle den chip, der gav denne mulighed), og den opskalerer fint DVD'er (men det gør dit TV som sagt også, så det er spørgsmålet om PS3 er bedre til det end dit TV). |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Tjaeh... PS3 eller Samsung.
Altenativt kan du vente på den nye panasonic, men den bliver nok dyrere end 4K, så hvis du ikke er villig til at give mere (og der skal nok gives et par tusind mere for den nye panasonic), så står valget mellem samsung og PS3. Jeg valgte samsung fordi jeg hellere ville have en egentlig BD-afspiller. Jeg har X-box, og gider derfor ikke spille PS3. PS3 er hurtig, og er en god allround afspiller. Samsung har flere features, og mener jeg, en lidt bedre BD og DVD afspiller - selvom det ikke er så meget. Med venlig hilsen |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Hej. Der er kommet en ny, hvad siger i til den. http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=417384
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Jeg har lidt blandede følelser for philips! |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Hvordan virker Samsungen med Panasonic skærmen, du kan jo ikke bruge Viera Link, måske skulle jeg vente på den nye Panasonic DMP-BD30K, shit det er svært at bestemme sig. Ups den er ikke kompatibel med DVD+R skiver til afspilning efter hvad jeg kan se. Læste dette. The bad: Only Blu-ray Profile 1.0 compliant, so it will not play some bonus features on some new discs in 2008; below-average performance with 1080p output at 24 frames per second; some annoying operational issues. The bottom line: The Samsung BD-P1400 delivers a mostly capable Blu-ray player at a relatively affordable price, but it's probably still better to hold off for newer models or a PlayStation3.
Redigeret af TheBig.... - 11-Januar-2008 kl. 19:49 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror sagtens at man kan bruge samsung og pana sammen, alle de nye betegnelser vieralink bravialink osv. dækker jo bare over et specifikt produktnavn for hdmi cec.
![]() ![]() Jeg kan ikke teste 1080/24 da min skærm ikkeunderstøtter hverken 1080 eller 24 fps. Ang. hvilken profile den er, er jeg ligeglad med. For jeg bruger aldrig og er ikke interesseret i kommentatorspor osv. For mig er det vigtigste at den er hurtig, god lyd og et godt billede... Og det syntes jeg bestemt at samsungen leverer! ![]() MVH |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |