|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 14-Januar-2008 kl. 12:09 |
Hej med jer.
Overvejer at importere en A35 (svarende til EP-35) til Danmark. Den koster 279 USD = 1403 kr. hos Amazon, og selv med forsendelse, moms og strafskat er det en helt anden pris end 3995 hos Hifi klubben. Eneste problem er at den skal tilsluttes 110 V, men det klares vel nemt med en transformer. De fleste af mine SD DVD er reg 1 og mit display (Sony VW-50) projektor burde acceptere 1080P input fint. Nogen der har prøvet det, eller kan komme med input til om det kan være en god ide? På forhånd tak Ps. Kommentarer om at jeg bør købe en Blu-Ray afspiller i stedet er ikke nødvendige :) |
|
![]() |
|
ht204 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
hvis du havde læst på amazon.com's side står der under afspillerne: "Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. " desværre. jeg fatter ikke hvordan de hd dvd afspillere kan være SÅ billige derovre, mens vi skal betale en halv krig for dem i europa udover at være flotte afspillere - skulle de også være ret gode dvd afspillere/ha en god upscaler. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ellers kan de hentes fra www.dvdworldusa.com men ved ikke om de også har sænket prisen!?
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Der er noget af en forskel... A3 koster 180 £, dvs godt og vel 2000kr... sammenlignet med i USA koster den 130$, med nuværende $-kurs ca 650kr -- og det er med 2 film i kassen + seddel på 5 flere!!! vi er til grin "herovre"
![]() |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, så kan det ikke betale sig...
![]() Vi må i hvert fald betale for varerne!! |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
hvis de virkelig er "seriøse" med at hd dvd skal ha' en chance til, så skal europa også med. sådan en afspiller til en tusse, tror jeg mange godt ville købe...
|
|
![]() |
|
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jo tak - jeg har set at Amazon ikke sender direkte til Danmark. Det er dog ikke noget problem for mig, da jeg blot sender via familie i USA. Jeg er mere interesseret i mit oprindelige spørgsmål: Kan en A35 køre direkte på 220V, eller skal jeg finde en transformer? Jeg regner ikke med at 60/50 Hz forskellen for netspænding har betydning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |