|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pvvb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 05-Februar-2008 kl. 10:13 |
Hej, Er der nogen der kan anbefale et internt BD drev til en PC der kører XP Pro? Det skal bare kunne afspille BD og læse/skrive DVD. Alternativt et eksternt BD drev til samme PC (da er der ikke behov for DVD kompatabilitet, da jeg så vil lade DVD drevet side i PC'en)? Peter Redigeret af pvvb - 05-Februar-2008 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Pioneer BDC-202. Har det selv. Er rigtig godt tilfreds.
|
|
![]() |
|
![]() |
Og bare lige for at være helt sikker, så kører nedenstående drev fint med XP? Peter
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Ja
|
|
![]() |
|
bluesy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg kan anbefale LG GGW H20L som understøtter BD og HD-DVD samt brænder BD, burde virke i XP men kan kun udtale mig med sikkerhed om vista
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan man købe denne, og hvad koster den? Peter |
|
![]() |
|
bluesy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Du kan se her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=412743 Den har en tom BD disk med, der er powerdvd utlra oem (dvs den kun sender lyd i stereo hvis du bruger denne version) dvs ledninger. Den er iøvrigt til SATA |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |