|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Og Bilka - ikke at forglemme. Du tror ikke dine egne øjne, hvis du ser hvad de langer over disken i vareudleveringen af fladskærms-tv. På gode dage, kan der i mit lokale Bilka snildt ryge 10-15-20 stk -- i timen! Men jeg tror du har ret i, at måler man på antal, så har HFK færre almindelige forbrugere end de andre nævnte butikker. Men ser man på de kunder der kommer i HFK - så er det en skøn blanding af det hele. Incl. Hr & Fru Jensen, der er ude og søge rådgivning til første køb af fladskærms TV. Pointen var dog mere, at det snart er helt slut med at kunne købe HD DVD afspillere i Danmark. Og det betyder formentlig også at filmene tages af hylderne allerede i indeværende år, så alt fremover er blåt på butikkernes hylder. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Heldigvis er internethandel nu så udbredt, så det helt store tab er det ikke for mig personligt. Men du har sikkert ret. Synes det er lidt ironisk, at Toshiba bruger blåt lys i powerknappen ![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Hi-Fi Klubben handler da i aller højeste grad med den almindelige forbruger. Det er da almindelige forbrugere som driver hele forretningen. Jeg har selv arbejdet der i 2,5 år, og der er godt nok langt i mellem, at man får en rigtig entusiast kunde, som ved meget om tingene.
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
HFK har allerede pakket sammen. Jeg har snakkede med en bekendt derinde, alle demo produkter skulle være væk inden 30. april. |
||
![]() |
||
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
http://www.hifiklubben.dk/nyheder/hi-fi_klubben/2090.htm
Redigeret af Darkwing - 08-Februar-2008 kl. 19:55 |
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg synes alt andet lige Hifi Klubben skal have ros for at melde så kontant ud, mens de stadig har Toshiba'er stående de skal af med. Selv om man kan sige at de tog fejl ved at satse 100% på LCD på et imho forkert tidspunkt (hvis det tidspunkt da overhovedet kommer, hvor dét vil være en rigtig beslutning), så er det en fordel for forbrugerne at vide hvor forretningen står. Om beslutningen viser sig at være rigtig, vil tiden vise - i dette tilfælde tror jeg det er den helt rigtige beslutning, på det rigtige tidspunkt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |