|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tinaw25 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 08-Februar-2008 kl. 10:49 |
Hey Jeg har lige købt mig en PS3, og ville høre hvor man finder det største udvalg af Blu ray film? Fordi EB games, fona, merlin og blockbuster har ikke altid det helt vilde udvalg og er altid skide dyre Hvor køber i jeres film henne af? /Tina |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 665 |
![]() |
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
og hvis du vil bestille i dk, så er http://www.laserdisken.dk et godt valg.
|
|
![]() |
|
tinaw25 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeps fik overtalt manden heldigvis Med hensyn til de det blu ray film, hvilken region kan den afspille? Lagde mærke til at der er blevet henvist til nogle engelske sider nemlig /Tina
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Engelske udgivelser af Blu-ray film kører med samme regionskodning, som hos os (Region B), så det er ikke noget problem.
|
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Hvis du begynder at købe film i USA skal du dog være lidt påpasselig, da de er af en anden regionskodning (A, hvor europæiske er B). Mange region A film virker imidlertid på din region B maskine alligevel. Hvilke der dur, kan findes på denne hjemmeside. God fornøjelse! Og tillykke med købet (selvom det undrer mig hvordan det kan være en udfordring at overbevise en mand om at købe en Playstation) |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 665 |
![]() |
Sådan en kone hænger desværre ikke på træerne ![]() |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Det kan du godt bilde mig ind! Det er sgu en "keeper" ![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |