recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp, kan ikke opgr.bd-1400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp, kan ikke opgr.bd-1400

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp, kan ikke opgr.bd-1400
    Sendt: 09-Februar-2008 kl. 20:11

kan ikke få min bd-1400 på nettet med min wireless game adapter.

har så istedet downloadet firmware filen fra samsungs site, og har brændt den på en dvd-r - men ved så ikke hvad jeg skal gøre derfra?

Har prøvet at sætte den i drevet - men intet sker. Den går bare ind i main menu, og når jeg i den vælger at ville opgradere, beder den mig blot om at opgradere når der ingen disc er i...

Siden at samsung gør det muligt at hente firmware filen fra nettet, tænker jeg mig at det er muligt at lave en opgradering uden at være på nettet - kan altså bare ikke finde ud af hvordan - og manualen beskriver ikke noget om dette.

Håber på hjælp..

Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 20:41
Det du henter er formenligt en iso fil, som du skal brænde i Nero eller et andet program som man kan brænde iso filer med. Jeg har prøvet at opgradere min både via CD og nettet. Via nettet tog det 100 år, men det virkede. Jeg gik dog ind og programmerede ipadresse til afspilleren først, ellers virkede det ikke.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 21:37

tak, har hentet filen, og fik det tilsidst til at lykkes.

kan ikke finde ud af programmere ipadresse i samsungen. Aner ikke hvordan jeg gør  , så fint at det kunne lade sig gøre uden

tak for din hurtige respons.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu