|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trexy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-Februar-2008 kl. 13:27 |
Jeg overvejer at investere i en standalone afspiller, i stedet for mit eksterne drev til xbox'en. Nu er spørgsmålet bare: Er ep35 det ekstra 500 kr. værd, i forhold til ep30? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej trexy - og velkommen til recordere.dk Tja, godt spørgsmål, der er ingen forskel i billedkvaliteten, hverken på HD eller SD. Der hvor der er forskel er i lydformaterne. EP 35 kan udsende 7.1, det kan EP 30 ikke. Nu er der jo heller ikke endnu så mange film med den surround lyd. Så kan EP 35 desuden vise "Deep Color", hvad jeg ikke mener at EP30 kan. Man kan så mene hvad man vil om Deep Color, og dets tilgængelighed og brugbarhed. recordere.dk har i øvrigt anmeldt EP35 her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1429&zoneid=1 Så hvis du "bare" vil have en god HD DVD afspiller, så er EP30 et fint valg
Redigeret af Hother - 10-Februar-2008 kl. 14:07 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |