recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: LG PC1R - "click" og så sort skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: LG PC1R - "click" og så sort skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: LG PC1R - "click" og så sort skærm
    Sendt: 11-Juni-2010 kl. 18:46
Her er VM netop gået i gang, og hvad sker der så? Mit LG 42" PC1R, som jeg for fire år siden købte som en del af et fælleskøb her på siden (hos Justbuyit), sagde blot et lille "click" - næsten som når man tænder og slukker. Og så var skærmen sort. Lyden var der stadig.

Andre der har oplevet det? Uden at være ekspert, så kunne det jo lyde som om, at det er belysningen (noget lysstofrørs-agtigt) der er gået. Kan man mon selv skifte noget sådant, og hvor får man delen.

Eller er der intet andet at gøre end at fare ud og købe et nyt. Der er kun tre dage til Danmark vs. Holland. Snøft......
Til top
Leo_benhakker Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2006
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2010 kl. 22:04
Hej,

fandt nogensinde en løsning??

Min skærm har lige lavet samme nummer... Samme model samme alderConfused
Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 08:20
Nej desværre. Der var gået en sikring - som jeg skiftede. Det resulterede blot i, at skærmen selv slukkede få sekunder efter, at jeg tændte. Når den sikring manglede, så var der lyd men intet billede. Jeg konkluderede, at den hurtight ville koste 1000 kr. inklusiv alt at reparere og så købte jeg et nyt. Noget nyt om status på dit fjernsyn?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu