recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 50" GT30 Elendigt :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 50" GT30 Elendigt :-(

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har købt et Panasonic 65VT50 for en uge siden.
Kan ikke finde nogen forbehold i brugervejledningen vedrørende brug de første 200-300 timer, eller skift kanal ofte.
Har kørt med Flatpanels indstillinger ca. 100 timer. Har ikke set det mindste problem.
Joda, for VT50 står det på den danske brugermanual side 26Smile

Helt sikkert ikke i min brugervejledning. Der står noget om DVB info, og få vist reklame Smile

Undskyld, du har ret Embarrassed
Jeg har kigget på den store brugervejledning (på dansk), der ligger som en pdf på Panasonics hjemmeside.
Den lille brugervejledning der følger med, står det på side 26.

Redigeret af Peter49 - 16-Juli-2012 kl. 17:13
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 17:43

Bilfabrikanterne kunne godt skrive:
Kør ikke i 150 km /timen forlænge i 3 gear, risiko for motoren brænder sammen, for en ny bil, især i starten
Skift til højere gear.

Er det ikke det Pana siger /skriver ?
Vær lidt forsigtig de første 200/300 timer (km)
Skift på fjernbetjeningen til en fornuftig kanal uden logo ?[/QUOTE]

Kan ikke finde nogen forbehold i brugervejledningen vedrørende brug de første 200-300 timer, eller skift kanal ofte.
Har kørt med Flatpanels indstillinger ca. 100 timer. Har ikke set det mindste problem.
[/QUOTE]
E.L.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Bilfabrikanterne kunne godt skrive:
Kør ikke i 150 km /timen forlænge i 3 gear, risiko for motoren brænder sammen, for en ny bil, især i starten
Skift til højere gear.

Er det ikke det Pana siger /skriver ?
Vær lidt forsigtig de første 200/300 timer (km)
Skift på fjernbetjeningen til en fornuftig kanal uden logo ?

[/QUOTE] [/QUOTE]

Læs nok engang og du vil finde
E.L.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 18:03
Uanset hvilket type tv man har, så synes jeg det er irriterende, at der skal være disse logo'er i et af hjørnerne. Men på trods af, hvad der står i manualen til plasma tv om påpasselighed med disse logo'er, så håber jeg man vil bytte det.....og det du fik blot er en mandags model. Pøj pøj Smile 
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

håber ikke nogen vil bruge zoom når de ser tv, for så kan det jo være helt lige meget med at købe et tv som gengiver et kvalitets billede

Det er nu heller ikke noget jeg vil, men gør det som sikkerhedsforanstaltning de første 200-300 timer og efter jeg har vænnet til at køre zoom 1 når jeg ser bluray så de sorte bjælker er væk så irriterer det mig faktisk at se film med bjælker nu for de fylder s.... meget på en 55" Ouch
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:14
når man zoomer mister du da noget af billedet ude i siden plus det må da forringe billedet en anelse.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

når man zoomer mister du da noget af billedet ude i siden plus det må da forringe billedet en anelse.

Ja med det i siderne - billedet bliver ikke væsentlig ringere når det er bluray - er værre med tv og dvd, men det må man jo leve med her i starten indtil panelet har kørt en 200 - 300 timer. Men ville da være rart at panelet kunne tåle det, som det er lavet til Tongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu