|
Diy sub for 1500, er det muligt? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En behringer Inuke dsp1000, og så 4 stk af samme sub. evt. i lukket, nu har du kan flytte noget luft.
Skal det "bare" være "fedt", så stadig portet. |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
ikke utænkeligt jeg skal gå den vej. men kunne godt tænke mig noget blæserløst. er urimelig sart overfor blæserstøj.
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Så koster det mere, eller har flere watt.
Edit. der skulle stå færre watt. Redigeret af Notfast - 15-Februar-2015 kl. 20:58 |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
I fald af, at jeg skal spare op, så skal det være den rigtige der kommer ud af det. Næsten koste hvad det vil ![]() |
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
||
Jeg lavede for en del år siden en budget-sub som jeg stadig har - jeg tror jeg købte ind for ca. 1300 kr. inkl. alt.
Den kan evt. tjene som inspiration, om ikke andet give et par tip om opbygning.
Redigeret af pilehave - 04-Marts-2015 kl. 12:57 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |