|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kkn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 14:11 |
Hej Recordere...
Jeg vil gerne have et nyt fullHD plasma tv til ca. 6k. Skal være en 50 tommer. Hvad kan i anbefale?
Har selv kigget på panasonic, lg og samsung og har fundet dem til ca. 6k. PS: er det et godt tidspunkt at købe tv eller skal jeg vente til efter jul? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Til 6k er der vist ikke den store forskel i performance. Så det må blive udseendet/designet og din egen mavefornemmelse der afgør valget
![]() Med de skarpe priser der efterhånden er på fladskærme, er det ikke sikkert der er besparelse på ældre modeller ved at vente til der kommer nye modeller ![]() Redigeret af Kampus - 07-September-2010 kl. 14:15 |
|
![]() |
|
kkn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej kampus, tak for svaret. Jeg har kigget på et LG 50" Plasma-TV 50PK550 fra komplett. Men de har desværre ikke varet på lager. Er det et godt tv i forhold til prisen?:)
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ja, LG 50PK550 er et ganske godt tv, vær dog opmærksom på, at flere har oplevet at de har pixel fejl på især LG tv, så aftal med din forhandler, at det skal kunne komme retur frit og kvit, hvis det har pixel fejl. Tilgengæld, så har det ikke de samme støjproblemer, som der typisk er på Panasonic og til dels også på Samsung plasma.
|
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Ja pas på pixelfejl på LG, har selv haft dårlige erfaringer også med den model du spørger til. Et Samsung PS50C535 kunne også være et bud http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=589094
|
|
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P Vantage HD7100S Sony BDP-S550 Xbox 360 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |