recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G20 - Problemer med netværksforbindelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic G20 - Problemer med netværksforbindelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nightbird Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic G20 - Problemer med netværksforbindelse
    Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 09:53
Jeg har lige fået et G20 og ville selvfølgelig sætte det op, så jeg kunne prøve funktionerne i VieraCast. Derfor satte jeg et kabel til min router.

Her opstod problemet så. Jeg kan fint streame video osv. fra min NAS, men VieraCast virker ikke.
Hvis jeg bruger autosettings er den helt gal. Når jeg kører "connection test" fejler den på alle punkter. Hvis jeg sætter IP/DNS manuelt går det lidt bedre. Her er det kun "server connection" der fejler.

Derfor er jeg nået frem til, at det nok er indstillingerne i "Proxy settings" der skal ændres.

Er der nogen af jer der kan oplyse jeres indstillinger, så jeg kan prøve om det hjælper?

På forhånd tak!

Redigeret af nightbird - 22-Oktober-2010 kl. 09:54
/Ole
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 12:20
Jeg ved ikke om du ka' bruge dette til noget, men dette er mine erfaring med Viera Cast. Jeg har et lille modem/router som jeg nogle slukker for hvilket betyder, at det skal koble sig ind til Yousee's servere når det tændes igen. De gange hvor mit tv har været tændt og modemet efterfølgende tændes vil tv'et ikke koble sig på Viera Cast. Men gør jeg det omvendt (dvs. modem tændt og online) er der ingen problemer Thumbs Up

mvh   

Redigeret af Rod83 - 22-Oktober-2010 kl. 12:20
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
nightbird Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2006
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 12:43
Tak for tippet, men det har jeg prøvet.
Jeg er begyndt at tro problemet ligger hos min router. Eller rettere sagt at G20 ikke vil arbejde sammen med den. Jeg har ikke tidligere haft problemer med den.
/Ole
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu