Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
skidtfyr
Ny bruger
Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 4
|
Emne: HTPC og Panasonic tx-p46vt20e Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 21:37 |
Jeg har Købt mig et Panasonic tx-p46vt20e og det er sku et lækkert fjernsyn, MEN jeg kan ikke få det til at spille sammen med min HTPC , jeg har et "Asus en9400 silent" med VGA, DVI og HDMI udgange på. når jeg slutter fjernsynet til min HTPC med HDMI dukker fjernsynet op som en mulig plug and play skærm men når jeg vælger den får jeg et kortvarigt billede med "HDMI 1 1920x1080p" og der efter bare sort skærm. :-(
jeg vil gerne donere en tot grå hår til den der kan komme med et fornuftigt svar.
mvh
Michael
|
 |
JordanDK
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
|
Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 21:52 |
Prøv lad den være med HDMI stikket i og så genstart din Asus. Hvis du ikke kan se hvad du laver for at genstarte, så hold powerknappen inde på Asus til den slukker. Godt nok ikke helt den korrekte måde, men der skulle ikke ske noget ved det.
Derefter starter du den op igen. Du burde under opstart kunne se boot skærm osv. Der burde derefter virke. Ellers prøv at skifte til en anden HDMI port på tv'et.
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest.
|
 |
skidtfyr
Ny bruger
|
Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 22:09 |
ja det har du faktisk ret i men lige så snart den kommer forbi windows "splash screen" får jeg bare sort skærm igen.
|
 |
JordanDK
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
|
Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 23:48 |
Ok prøv genstarte igen og så start det op i fejlsikret tilstand. Er ikke helt sikker, men plejer at være F8 du skal trykke på indtil der kommer valg mulighed frem hvor du kan vælge fejlsikret tilstand. Når du er kommet ind i windows, går du i enhedshåndtering. Trykker på din skærm, og vælg fjern. Derefter genstarter du igen. Nu burde den enten starte op i en ny opløsning.
Enhedshåndtering finder du ved at vælge start - computer højreklikker du på og trykker på administrer.
Hvis du kører med windows 7 finder den selv driveren efter genstart.
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest.
|
 |
skidtfyr
Ny bruger
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 15:49 |
hmm det var ingen af delene det er åbenbart mit asus grafikkort der ikke sender et ordenligt signal ud. jeg skiftede det ud med et OEM nvida 7400 og vupti så kørte det hele som smurt..... det kan godt se ud til at mine dage som asus fanboy er talte :-/
|
 |
skidtfyr
Ny bruger
|
Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 15:51 |
men lige et P.S
TAK for hurtige (og gode ) svar