recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af harddisk til Samsung UE46D8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til køb af harddisk til Samsung UE46D8005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
heeman_1979 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heeman_1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af harddisk til Samsung UE46D8005
    Sendt: 13-Februar-2012 kl. 12:46
Hej Allesammen

Allerførst stor ros til alle jer som gider at hjælpe os andre som ikke er så gode til det med elektronik:)

Jeg har lige købt mig det super fede Samsung UE46D8005 Led fladskærm. Jeg vil meget gerne tilslutte en ekstern harddisk så jeg bl.a. kan bruge den til PRV.

Jeg aner bare ikke hvilken eksterne harddisk jeg skal købe.

* skal helst være på ca. 750 gb/1 tb eller mere
* må ikke larmer for meget.
*Skal være kompatibel med fjernsynet.
* Aner ikke hvilke modeller som er gode eller dårlige

Har læst nogle steder på nettet, at andre bruger fraråder USB nøgle og at man helst skal vælge en ekstern harddisk som kan tilsluttes egen størmstik.

Håber meget i gider at hjælpe.

Mvh. Morten
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 10:38
Hejsa

Jeg ville helst tage en 500 gb med strøm fra USB , gider ikke det extern strøm , men nogle tv leverer ikke nok strøm til at alle str kan starte op.
Så smag og behag.
Så har du en 2.5" stående så test om den virker.
Kan dog ikke se hvorfor du vil have så stor en hdd , du kan kun se det du optager på det tv , ikke andre steder.
Jeg ville vælge en WD hdd.

Stein

Redigeret af The_Unforgiven - 18-Februar-2012 kl. 10:40
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 09:25
Hej
Jeg har et 7705 samsung og har tilkoblet en samsung S2 250gb uden strømforsyning. Den sidder fastgjort bagpå tv og det har den gjort siden uden at jeg har spekuleret mere over den.
Virker perfekt.
Bruger den til at optage programmer og film som jeg sletter, når jeg har set dem.
Optimal løsning.
Jeg tror jeg gav kr. 500,- for den.
Jeg mener uden at have regnet synderligt på det, at en film i hd fylder ca. 4-8 gb.

Du kan selvfølgelig bruge mange andre fabrikater, men jeg ved at denne virker.

god vind
john hansen
Til top
clausjul Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2005
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 08:46
Man skal huske på, at hvis man bruger PVR, så kan man ikke skifte kanaler, mens der optages. Det fandt jeg ud af, da jeg prøvede den med en USB dongle - virker perfekt og kan endda optage undertekster! Men der skal en ekstern optager til det for at kunne klare mine forventninger ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu