|
test musik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 21:06 |
jeg undskylder på forhånd hvis det er det forkerte sted at poste det her, men jeg kunne godt tænke mig at lave en tråd hvor der kunne blive delt god musik til test, eller i det hele taget bare folks yndlings numre, ligegyldig genre, bare hvad folk har på hjertet.
selv vil jeg gerne dele allan Taylor's colour of the moon med jer andre smid i andre endelig et link op af jeres sang og lad os få en god snak omkring sangene |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er selv blevet ret så vild med introen til True Detective Redigeret af Mentalisac - 10-Maj-2014 kl. 23:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |