|
Beocenter2300 låge problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jannik8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2014 kl. 21:51 |
Hej
Jeg har et beocenter 2300. Det er stort set nyt da det har stået gemt væk i en vens kælder i lang tid, indtil jeg købte det. Nu er problemet at det at lågerne pludselig begynder at åbne og lukke helt uprovokeret. Jeg troede til at starte med, at det måske kunne have noget med hvilken indstilling fjernbetjeningen stod på, f.eks. tv eller radio. Men det har ingen betydning. Jeg synes det er lidt mærkeligt, også fordi der ikke er nogen sammenhæng i hvornår den åbner og lukker. har i nogle forslag? Når jeg tænder for fjernsynet (philips) åbner lågerne, det tænker jeg bare er pga den infrarøde? På forhånd tak!
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er anlægget tilsluttet en fælles-antenne, eller kabel TV ?
Mit anlæg gjorde det samme, men så snart jeg fjernede antennestikket holdt det op. Jeg løste det ved at indsætte et par 10nF kondensatorer, både i stel og på inderleder i antennestikket. Gætter på at det var en stel/brumsløjfe der fremprovokerede problemet. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Jannik8 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Hej, tak for svaret. Ja har sat antenne til for at få radio signal :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5343 |
Hvis det er problemet, så kan denne: nok løse det. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det kunne vel også være IR-modtageren til lågen som er defekt? Hvis TV'et er et plasma-TV, så kunne der godt komme en del IR-stråling fra den. Hvis det er LCD, så er det nok ikke tilfældet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hej. Tv'et er ikke plasma :)
kan godt prøve at købe den til radioen, den ligner dog lidt den der allerede er på antennekablet |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Og anlægget tér sig ikke hvis du piller antennekablet ud? Hvis den gør dét så er der jo ikke megen grund til at se på kablet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jeg prøver lige at teste uden kabel i. Kan dog ikke fremprovokere at lågerne åbner, så må bare vente og se :)
Redigeret af Jannik8 - 21-Maj-2014 kl. 09:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |