recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocenter2300 låge problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beocenter2300 låge problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beocenter2300 låge problem
    Sendt: 19-Maj-2014 kl. 21:51
Hej

Jeg har et beocenter 2300. Det er stort set nyt da det har stået gemt væk i en vens kælder i lang tid, indtil jeg købte det.

Nu er problemet at det at lågerne pludselig begynder at åbne og lukke helt uprovokeret. Jeg troede til at starte med, at det måske kunne have noget med hvilken indstilling fjernbetjeningen stod på, f.eks. tv eller radio. Men det har ingen betydning.

Jeg synes det er lidt mærkeligt, også fordi der ikke er nogen sammenhæng i hvornår den åbner og lukker.

har i nogle forslag?

Når jeg tænder for fjernsynet (philips) åbner lågerne, det tænker jeg bare er pga den infrarøde?

På forhånd tak!
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hancock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 23:37
Er anlægget tilsluttet en fælles-antenne, eller kabel TV ?
Mit anlæg gjorde det samme, men så snart jeg fjernede antennestikket holdt det op.
Jeg løste det ved at indsætte et par 10nF kondensatorer, både i stel og på inderleder i antennestikket.
Gætter på at det var en stel/brumsløjfe der fremprovokerede problemet.
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 00:25
Hej, tak for svaret. Ja har sat antenne til for at få radio signal :)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Jannik8 Jannik8 skrev:

Ja har sat antenne til for at få radio signal :)
Hvis det er problemet, så kan denne:
nok løse det.

Mvh. JørgenT
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 09:31
Det kunne vel også være IR-modtageren til lågen som er defekt? Hvis TV'et er et plasma-TV, så kunne der godt komme en del IR-stråling fra den. Hvis det er LCD, så er det nok ikke tilfældet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 21:49
Hej. Tv'et er ikke plasma :)
kan godt prøve at købe den til radioen, den ligner dog lidt den der allerede er på antennekablet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 08:24
Og anlægget tér sig ikke hvis du piller antennekablet ud? Hvis den gør dét så er der jo ikke megen grund til at se på kablet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 09:34
Jeg prøver lige at teste uden kabel i. Kan dog ikke fremprovokere at lågerne åbner, så må bare vente og se :)

Redigeret af Jannik8 - 21-Maj-2014 kl. 09:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu