Jeg købt for noget tid siden dette ellers så flotte Tv fra samsung model (PS63C7705), Problemet er at tvet lider af line bleed det er så slemt at jeg ikke kan se en blu ray film uden at se det slår jeg over på en HD-kanal det kunne vær discovery HD ja så har jeg også problemet der Spil/menuer alle steder, Jeg går ikke fri nogen steder 
Hvor slemt det er ? ja det kommer jo nok meget an på øjnene der ser men jeg kan bar ik se på den skærm uden at tænk hold da kæft har jeg godt nok betalt 21.000,- kr for dette 
Jeg er skuffet & ked af det og jeg føler i den grad jeg har gjort et fejl købe her, Jeg var ikke klar over hvor meget dette line bleed kunne påvirke helhedsindtrykket men der to jeg fejl det påvirker en del må jeg nok sig (syntes jeg)
Tvet er over de 14dage nu så kan ikke bruge min retur ret, Ringer man til samsung for at forklar dem problemet så for man at vide at der er tale om en gråzone og at men at da godt kan send en mand ud og kik på tvet men vis ikke han mener at der ikke er tale om en fejl så kan jeg meget nemt kom til at betal for besøget selv, Så det ture jeg heller ikke rigtigt give mig i kast med.
Men hvordan ser i på det ?
Skal man bar affinde sig med line bleed & Kan man i det hele taget gør noget for at komme det til livs ?
Med venlig hilsen
NintendoB
P.s.
Tvet har kørt godt 180timer nu og er kalibrerede efter alle kunstens regler af en mand som ved hvad han laver, Det er blivet behandlet rigtigt pænt ingen loger og alt det andet som nu høre med til en rigtig god break-in..