recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp mit tv har Line Bleed...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp mit tv har Line Bleed...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp mit tv har Line Bleed...
    Sendt: 21-September-2010 kl. 22:02

Jeg købt for noget tid siden dette ellers så flotte Tv fra samsung model (PS63C7705), Problemet er at tvet lider af line bleed det er så slemt at jeg ikke kan se en blu ray film uden at se det slår jeg over på en HD-kanal det kunne vær discovery HD ja så har jeg også problemet der Spil/menuer alle steder, Jeg går ikke fri nogen steder Cry

Hvor slemt det er ? ja det kommer jo nok meget an på øjnene der ser men jeg kan bar ik se på den skærm uden at tænk hold da kæft har jeg godt nok betalt 21.000,- kr for dette Shocked

Jeg er skuffet & ked af det og jeg føler i den grad jeg har gjort et fejl købe her, Jeg var ikke klar over hvor meget dette line bleed kunne påvirke helhedsindtrykket men der to jeg fejl det påvirker en del må jeg nok sig (syntes jeg)Confused

Tvet er over de 14dage nu så kan ikke bruge min retur ret, Ringer man til samsung for at forklar dem problemet så for man at vide at der er tale om en gråzone og at men at da godt kan send en mand ud og kik på tvet men vis ikke han mener at der ikke er tale om en fejl så kan jeg meget nemt kom til at betal for besøget selv, Så det ture jeg heller ikke rigtigt give mig i kast med.

Men hvordan ser i på det ?

Skal man bar affinde sig med line bleed & Kan man i det hele taget gør noget for at komme det til livs ?

Med venlig hilsen 

NintendoB

P.s.

Tvet har kørt godt 180timer nu og er kalibrerede efter alle kunstens regler af en mand som ved hvad han laver, Det er blivet behandlet rigtigt pænt ingen loger og alt det andet som nu høre med til en rigtig god break-in..

Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Thomas_R Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 15:01
Den er lidt svær nu...forstår slet ikke hvorfor du ikke leverede tv'et tilbage for inden for de 14 dage, du har jo snakket om det en del de sidste dage - men du håbede måske det blev bedre som tiden gik ?
Jeg ville få en mand ud at kigge idet du jo er en del påvirket af det. Det kunne jo vise sig at manden siger at det er en fejl og at det så bliver lavet/ombyttet. Det kan self. også være, at han ikke er til at hugge eller stikke i og så må du betale for besøget, men så er det da afprøvet. Det vil være ærgeligt ikke at gøre det hvis nu det udløste en ny skærm.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Thomas_R Thomas_R skrev:

Den er lidt svær nu...forstår slet ikke hvorfor du ikke leverede tv'et tilbage for inden for de 14 dage, du har jo snakket om det en del de sidste dage - men du håbede måske det blev bedre som tiden gik ?
Jeg ville få en mand ud at kigge idet du jo er en del påvirket af det. Det kunne jo vise sig at manden siger at det er en fejl og at det så bliver lavet/ombyttet. Det kan self. også være, at han ikke er til at hugge eller stikke i og så må du betale for besøget, men så er det da afprøvet. Det vil være ærgeligt ikke at gøre det hvis nu det udløste en ny skærm.

Grunden til jeg ikke leverede tv'et tilbage var at mange på flatpanels.dk hvor problemet også var eller er oppe at vende de var af den opfattelse at problemet ville gå lidt i sig selv efter hånden som tv'et blive kørt til og ja det trode jeg jo på.

Men jo jeg ender nok også med at ring til samsung igen og så må de jo ta et kik på det...

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 18:42
Må vi se et billede?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:15

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Må vi se et billede?

Det måtte i gerne men har desværre ikke et digitale kameraer som er godt nok til at nap så detaljeret billeder har prøvet kommer jeg blitz på så ser det ud af røv lader jeg være så kan du ikke se en skid, Men så snart jeg har noget jeg kan være bekendt at lig ud så gør jeg det gerne...

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu